Opći uvjeti poslovanja

1 Osnovni pojmovi

1.0 Vlasnik internetske trgovine www.boodyy.hr je:

Orstomi s. r. o. Karpatské námestie 10A Bratislava - mestská časť Rača 831 06 Slovačka

OIB: 54226988 PDV ID broj: 2121605530 PDV broj: SK2121605530

Trgovački registar Gradskog suda Bratislava III odjel: Sro, umetak br. 156796/B Kontaktni e-mail: boodyy@boodyy.hr Reklamacije: boodyy@boodyy.hr Kontaktni tel. br.: 0902 161 476 (u daljnjem tekstu: Vlasnik)

Nadzorno tijelo: Slovačka trgovačka inspekcija (SOI) Inspektorat SOI za Bratislavsku regiju Bajkalská 21/A, P. O. BOX br. 5, 820 07 Bratislava Odjel za nadzor br. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 fax br. 02/58 27 21 70 http://www.soi.sk

1.1 Ovi Opći uvjeti poslovanja i uvjeti reklamacije u verziji važećoj na dan sklapanja ugovora o kupoprodaji čine sastavni dio ugovora o kupoprodaji. U slučaju da prodavatelj i kupac sklope pisani ugovor o kupoprodaji u kojem ugovore uvjete koji odstupaju od ovih Općih uvjeta poslovanja i uvjeta reklamacije, odredbe ugovora o kupoprodaji imat će prednost pred ovim Općim uvjetima poslovanja i uvjetima reklamacije.

Tako ugovoreni uvjeti ne smiju biti u suprotnosti s drugim zakonskim propisima (skraćenje roka za povrat robe, jamstvenog roka i sl.)

1.2 Dodatnim ugovorom u smislu ovih Općih uvjeta poslovanja i uvjeta reklamacije smatra se ugovor na temelju kojeg kupac stječe robu ili mu se pruža usluga koja je povezana s predmetom ugovora o kupoprodaji, ako se roba isporučuje ili usluga pruža od strane prodavatelja ili treće osobe na temelju njihovog dogovora.

1.3 Prikazana kupovna cijena za robu na internetskoj stranici elektroničke trgovine www.boodyy.hr, koju vodi prodavatelj, uključuje i porez na dodanu vrijednost u visini propisanoj važećim zakonskim propisima Republike Hrvatske i ne uključuje cijenu prijevoza robe ili druge dodatne usluge.

1.4 Naručitelj je osoba (tvrtka) koja je odabrala i platila usluge ili robu na stranicama www.boodyy.hr. Naručitelj mora u narudžbi, odnosno pri registraciji točno i istinito navesti adresu dostave, odnosno druge kontaktne podatke. Narudžba je nalog Vlasniku za realizaciju naručene, plaćene robe od strane naručitelja. Sve narudžbe podnesene putem web portala www.boodyy.hr su obvezujuće.

1.5 Uvjet za realizaciju narudžbi nije vaša registracija u sustav. Narudžbu je moguće izvršiti i bez registracije u sustav, ali kupac mora pri tome točno i istinito navesti adresu dostave, odnosno druge kontaktne podatke.

1.6 Narudžbe se vrše tako da putem ponude na stranici odaberete robu, unesete željeni broj komada u košaricu i zatim prijeđete na blagajnu, gdje unesete način dostave, način plaćanja i pošaljete narudžbu. Nakon slanja narudžbe primit ćete kopiju narudžbe e-poštom, a nakon toga će vam biti potvrđeno je li roba koju ste odabrali dostupna, i to uvijek elektroničkom poštom. U slučaju da roba trenutno nije na zalihi niti kod dobavljača, o tome ćete biti bez odgode obaviješteni elektroničkom poštom ili telefonom.

1.7 Vlasnik ima pravo otkazati narudžbu ako zbog rasprodanih zaliha ili nedostupnosti robe, čak i uz ulaganje svih napora koje se od njega mogu razumno očekivati, nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku određenom ovim Općim uvjetima poslovanja ili po cijeni koja je navedena u internetskoj trgovini, osim ako se s naručiteljem ne dogovori drugačije. O otkazivanju narudžbe naručitelj će biti obaviješten telefonom ili e-poštom, a u slučaju plaćanja kupovne cijene ili njezinog dijela, novčana sredstva će mu biti vraćena u roku od 14 dana na račun koji on odredi, osim ako se s Vlasnikom ne dogovori drugačije.

2 Dostava robe

2.1 Vlasnik se obvezuje isporučiti ispravnu vrstu i količinu robe, kako je navedeno u trenutku narudžbe, na temelju narudžbe naručitelja i po dogovorenoj cijeni. Uz svaku narudžbu bit će priložen račun, odnosno jamstveni list. Ako kupac naruči veću količinu robe, bit će mu isporučena odjednom, pri čemu će rok isporuke odgovarati proizvodu s najdužim rokom isporuke (primjer - ako naručite tri proizvoda, pri čemu je njihov rok isporuke 5 i 10 dana, automatski će za cijelu narudžbu vrijediti najduži rok isporuke, dakle 10 dana). Vlasnik se obvezuje obavijestiti naručitelja e-poštom najkasnije u roku od 24 sata (radnim danom) od primitka narudžbe, obrađuje li se narudžba ili se čeka naručena roba od dobavljača.

2.2 Informacije o dostupnosti ponuđene robe Vlasnik navodi na svojoj internetskoj stranici na sljedeći način:

Na zalihi:

    Da - roba je na zalihi kod Vlasnika ili kod jednog od njegovih dobavljača i Vlasnik je u mogućnosti poslati ovu robu u roku od 3 radna dana, ako je narudžba od naručitelja zaprimljena do 11:30 sati.
    2-5 dana (od narudžbe) - roba je prema informacijama dobavljača dostupna na njihovim skladištima i na skladištu kod Vlasnika bi bila za 2 do 5 dana od narudžbe od strane naručitelja.
    6-10 dana (od narudžbe) - roba je prema informacijama dobavljača dostupna na njihovim skladištima ili će im roba stići u narednim danima i na skladištu kod Vlasnika bi bila za 6 do 10 dana od narudžbe od strane naručitelja.
    više od 10 dana / na upit - roba nije prema informacijama dobavljača trenutno dostupna na njihovim skladištima ili će biti na skladištima u roku od 2 do 5 dana. Za točniju informaciju o roku isporuke potrebno je kontaktirati Vlasnika putem e-maila ili kontaktnog obrasca.

Upozorenja:

    a/ Vlasnik ne odgovara za eventualno produljenje roka isporuke robe koje može nastati netočnom informacijom od njegovog dobavljača o njegovim trenutnim zalihama.
    b/ Vlasnik ne odgovara za eventualno produljenje roka isporuke robe koje može nastati komplikacijama pri prijevozu robe (prijevozničke i kurirske tvrtke ili Hrvatska pošta), bilo na relaciji Dobavljač Vlasnika-Vlasnik ili Vlasnik-Naručitelj.
    c/ Vlasnik zadržava pravo na pogrešku pri navođenju dostupnosti ponuđene robe, o čemu mora obavijestiti naručitelja putem e-maila radnim danom u roku od 24 sata od naručivanja robe od strane naručitelja.
    d/ Želimo upozoriti kupce da internetska trgovina boodyy.hr radi u programu koji ne može prepoznati koja je varijanta proizvoda (ako proizvod ima više varijanti boja ili veličina) na zalihi.

Napomena: Unatoč upozorenjima, Vlasnik se trudi obraditi sve narudžbe u najkraćem mogućem roku.

2.3 Ako je pošiljka oštećena prilikom dostave, naručitelj će pri preuzimanju robe sastaviti reklamaciju s dostavljačem i odmah o tome obavijestiti Vlasnika. Naručitelj je dužan pružiti maksimalnu suradnju pri rješavanju reklamacije.

2.4 Naručitelj se obvezuje preuzeti naručenu robu i platiti dogovorenu cijenu za naručenu robu.

3 Naknade za poštarinu i pakiranje

3.1 Roba se Naručitelju dostavlja putem Hrvatske pošte, osobnim preuzimanjem - paketomat ili kurirskom službom. Roba će biti dostavljena u roku od 48 sati (radnim danom) od potvrde da je pošiljka poslana naručitelju.

3.2 Cjenik poštarine i pakiranja objavljen je na podstranici Poštarina i pakiranje.

3.3 Roba će biti isporučena u roku navedenom uz svaki proizvod. (dan narudžbe se ne računa u rok isporuke, već sljedeći dan, a kod narudžbe primljene vikendom računa se kao prvi dan prvi radni dan). Ukoliko bi se rok isporuke produljio, naručitelj će biti pravovremeno obaviješten o roku isporuke e-poštom ili telefonom.

4 Osobno preuzimanje robe

4.1 Budući da nemamo klasičnu maloprodajnu trgovinu, osobno preuzimanje robe nije moguće.

5 Povrat robe

5.1 Povrat robe kupljene u internetskoj trgovini www.boodyy.hr moguć je bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka robe!

Ova odredba se odnosi na robu poslanu Hrvatskom poštom ili kurirskom službom GLS, ali se ne odnosi na robu koja je kupljena osobnim preuzimanjem. Obavijest kupca o raskidu ugovora sklopljenog na daljinu mora biti dostavljena dobavljaču prije isteka roka za raskid ugovora, a dobavljaču mora biti vraćena kompletna roba u izvornom stanju sa svim dokumentima i dokumentacijom koja je isporučena kupcu. Vraćena roba mora biti bez znakova oštećenja ili korištenja. Kupac uvijek vraća robu na adresu dobavljača. Molimo kupce da ne šalju robu pouzećem, jer takva roba neće biti preuzeta s naše strane. Preporučujemo vam da robu koju nam šaljete osigurate. Nakon raskida i urednog povrata robe od strane kupca, dobavljač je dužan bez odgađanja (najkasnije u roku od 14 dana) vratiti potrošaču plaćeni iznos za robu, uključujući i troškove koje je kupac imao u vezi s naručivanjem robe. Troškove povrata robe snosi kupac samo u slučaju da roba u potpunosti odgovara kvalitativnim zahtjevima i istovremeno nije neispravna. Roba koja u potpunosti odgovara kvalitativnim zahtjevima smatra se roba iste ili slične karakteristike kao što je navedeno u ponudi robe na internetskoj stranici prodavatelja. Kupac ne može raskinuti ugovor koji se odnosi na prodaju robe izrađene prema njegovim posebnim zahtjevima. Ugovor sklopljen na daljinu s kupcem može se raskinuti samo pod uvjetima utvrđenim Zakonom o zaštiti potrošača pri prodaji na kućnom pragu i prodaji na daljinu.

5.2 Kupac može robu poslati natrag Hrvatskom poštom ili kurirskom ili drugom prijevozničkom tvrtkom po svom izboru na adresu Vlasnika:

Orstomi s. r. o. Szakkayho 1 040 01 Košice Slovačka

6 Uvjeti plaćanja

6.0 Za naručenu robu putem www.boodyy.hr Naručitelj može platiti putem:

6.1 Bankovne doznake - na vaš e-mail koji ste unijeli prilikom registracije primit ćete sve potrebne podatke za plaćanje narudžbe (poziv na broj, broj računa, iznos itd.)

Molimo vas da uplatu na naš račun izvršite tek nakon što primite spomenuti e-mail i našu potvrdu da je roba koju ste naručili kod nas spremna za slanje.

6.1.1 Plaćanja za narudžbe primaju se centralno na račun Vlasnika u banci Fio banka, a.s.,
IBAN: SK86 8330 0000 0022 0207 5376
SWIFT: FIOZSKBAXXX

6.1.2 Informacije dane putem obrasca za narudžbu služe isključivo za potrebe pružanja određene usluge i neće se dalje davati trećim osobama niti će se na drugi način komercijalno koristiti.

6.2 Platne mreže - pružatelj platne mreže je tvrtka GOPAY s.r.o. (https://www.gopay.com)

6.2.1 U slučaju reklamacija ili pitanja o plaćanjima kontaktirajte tvrtku GOPAY s.r.o.

GOPAY s.r.o. Planá 67 370 01 Planá Česká republika IČ: 26046768 +420 387 685 123

7 Pravila za reklamacije (odgovornost za nedostatke, jamstvo, reklamacije)

7.0 Prodavatelj odgovara za nedostatke robe, a kupac je dužan odmah podnijeti reklamaciju prodavatelju u skladu s važećim Pravilima za reklamacije.

7.1 Na rješavanje reklamacija primjenjuju se važeća Pravila za reklamacije objavljena na internetskoj stranici prodavatelja www.boodyy.hr. Slanjem narudžbe prodavatelju kupac potvrđuje da je Opće uvjete poslovanja i Pravila za reklamacije pročitao i u cijelosti se s njima slaže te istovremeno potvrđuje da je uredno informiran o uvjetima i načinu reklamacije robe, uključujući podatke o tome gdje se reklamacija može podnijeti i o provođenju jamstvenih popravaka u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

7.2 Pravila za reklamacije primjenjuju se na robu kupljenu od strane kupca od prodavatelja u obliku elektroničke trgovine na internetskoj stranici prodavatelja.

7.3 Pravila za reklamacije u ovom obliku vrijede za sve trgovačke slučajeve, osim ako nisu ugovorom dogovoreni drugi jamstveni uvjeti.

7.4 Kupac ima pravo kod prodavatelja ostvariti jamstvo samo na robu koja ima nedostatke koje je prouzročio proizvođač, dobavljač ili prodavatelj, na koju se odnosi jamstvo i koja je kupljena kod prodavatelja.

7.5 Kupac je dužan pregledati robu prilikom preuzimanja. Ako to ne učini, može ostvariti prava iz nedostataka utvrđenih prilikom tog pregleda samo ako dokaže da je roba imala te nedostatke već u trenutku preuzimanja.

7.6 Tijekom jamstvenog roka kupac ima pravo na besplatno otklanjanje nedostatka nakon predočenja robe, uključujući pribor, dokumentaciju i upute zajedno s jamstvenim listom i dokazom o plaćanju.

7.7 Ako roba ima nedostatke, kupac ima pravo podnijeti reklamaciju u poslovnici prodavatelja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača tako da robu dostavi u poslovnicu prodavatelja i ispuni obrazac za podnošenje reklamacije te ga dostavi prodavatelju. Oblik obrasca određuje prodavatelj, a njegov uzorak objavljuje na internetskoj stranici. Ako takav obrazac nije dostupan na stranici, kupac je dužan uz reklamiraju robu poslati popratni list u kojem će navesti: ime kupca, broj računa/narudžbe, naziv reklamirane robe, datum kupnje i kratak opis reklamirane robe. Kupac je dužan u obrascu točno označiti vrstu i opseg nedostataka robe. Reklamacijski postupak za robu koju je moguće objektivno dostaviti prodavatelju započinje danom kada su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:

    Dostava ispunjenog obrasca za podnošenje reklamacije od strane kupca prodavatelju, odnosno dostava pisma s podacima koje će sam kupac ispuniti, a to su ime i prezime kupca, adresa kupca, datum kupnje reklamirane robe zajedno s brojem računa ili brojem narudžbe i opis nedostatka reklamirane robe.
    Dostava reklamirane robe od strane kupca prodavatelju.

Ako ćete robu slati natrag poštom ili kurirskom službom po vašem izboru, prodavatelj preporučuje kupcu da pošiljku s robom osigura. Roba poslana pouzećem neće biti preuzeta.

Robu možete poslati natrag Hrvatskom poštom ili kurirskom ili drugom prijevozničkom tvrtkom po vašem izboru na adresu Vlasnika.

Početak reklamacijskog postupka ujedno je i dan podnošenja reklamacije. Reklamiranu robu potrebno je dostaviti na sjedište prodavatelja, na adresu:

Orstomi s. r. o. Szakkayho 1 040 01 Košice Slovačka

Robu nam nemojte slati pouzećem! Takve pošiljke ne preuzimamo! Sve vaše troškove vezane uz reklamaciju robe (ako reklamacija bude prihvaćena) naknadit ćemo vam nakon završetka reklamacije, i to ili na vaš račun ili poštanskom uputnicom na vašu adresu (ovisno o tome koju od ovih mogućnosti odaberete).

7.8 Prodavatelj je dužan primiti reklamaciju u bilo kojoj poslovnici u kojoj je primanje reklamacije moguće, dakle u svom sjedištu ili kod osobe ovlaštene za primanje reklamacija.

7.9 U mjestu određenom za primanje reklamacija prodavatelj je dužan osigurati prisutnost osobe ovlaštene za rješavanje reklamacija.

7.10 Kupac je dužan reklamirati nedostatke robe kod prodavatelja bez nepotrebnog odgađanja, u suprotnom kupac gubi pravo na besplatno otklanjanje nedostatka.

7.11 Prodavatelj ili ovlaštena osoba izdaje kupcu potvrdu o podnošenju reklamacije u prikladnom obliku, na primjer u obliku e-maila ili u pisanom obliku, u kojoj je dužan točno označiti nedostatke robe i uputiti potrošača o njegovim pravima koja proizlaze iz Zakona o zaštiti potrošača. Ako se reklamacija podnosi putem sredstava komunikacije na daljinu, prodavatelj je dužan potvrdu o podnošenju reklamacije dostaviti kupcu odmah; ako nije moguće potvrdu dostaviti odmah, mora se dostaviti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije zajedno s dokumentom o rješavanju reklamacije; potvrdu o podnošenju reklamacije nije potrebno dostaviti ako kupac može dokazati podnošenje reklamacije na drugi način.

7.12 Na temelju odluke kupca o tome koja od svojih prava želi ostvariti, prodavatelj ili ovlaštena osoba dužna je odrediti način rješavanja reklamacije odmah, u složenijim slučajevima u roku od 3 dana od početka reklamacijskog postupka, a u opravdanim slučajevima, posebno ako je potrebna složena tehnička procjena stanja robe, najkasnije u roku od 30 dana od dana početka reklamacijskog postupka. Nakon određivanja načina rješavanja reklamacije, prodavatelj ili ovlaštena osoba reklamaciju rješava odmah, a u opravdanim slučajevima reklamacija se može riješiti i kasnije. Rješavanje reklamacije ne smije trajati dulje od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Nakon isteka roka za rješavanje reklamacije, potrošač ima pravo raskinuti ugovor ili ima pravo na zamjenu robe za novu robu. O završetku reklamacijskog postupka i rezultatu reklamacije prodavatelj obavještava kupca u obliku dogovorenom između obje ugovorne strane (e-poštom ili preporučenom pošiljkom), a istovremeno će kupcu zajedno s robom biti dostavljen reklamacijski zapisnik.  

7.16 Prodavatelj je dužan riješiti reklamaciju i završiti reklamacijski postupak na jedan od sljedećih načina:

    predajom popravljene robe;
    zamjenom robe;
    povratom kupovne cijene;
    isplatom razmjernog popusta na cijenu robe uz prethodni dogovor s kupcem;
    pisanim pozivom na preuzimanje robe koju je odredio prodavatelj;
    obrazloženim odbijanjem reklamacije.

7.17 Prodavatelj je dužan o načinu rješavanja reklamacije i o rješenju reklamacije izdati kupcu pisani dokument najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije putem pružatelja poštanskih ili kurirskih usluga ili putem e-maila.

7.18 Jamstveni rok iznosi 24 mjeseca (osim ako za određene slučajeve nije određen drugi jamstveni rok) i počinje teći od dana preuzimanja robe od strane kupca.

7.19 Jamstveni rok produljuje se za vrijeme u kojem kupac nije mogao koristiti robu zbog jamstvenog popravka.

7.20 U slučaju zamjene robe za novu, kupac dobiva dokument na kojem će biti navedena zamijenjena roba, a eventualne daljnje reklamacije podnose se na temelju originalne otpremnice i ovog reklamacijskog dokumenta. U slučaju zamjene robe za novu, jamstveni rok počinje ponovno teći od preuzimanja nove robe, ali samo za novu robu.

7.21 Svi jamstveni popravci su besplatni, pod uvjetom da do trenutka njihova podnošenja nije prestalo pravo na ostvarivanje jamstva.

7.22 Ako se radi o otklonjivom nedostatku, reklamacija će biti riješena ovisno o odluci kupca na sljedeći način:

    prodavatelj će osigurati otklanjanje nedostatka; ili
    prodavatelj će zamijeniti neispravnu robu.

7.23 Ako se radi o nedostatku koji se ne može otkloniti ili o otklonjivom nedostatku koji se više puta ponavlja ili o većem broju različitich otklonjivih nedostataka koji sprječavaju da se roba uredno koristi kao da nema nedostataka, prodavatelj će, ovisno o odluci kupca, riješiti reklamaciju na sljedeći način:

    zamjenom robe za novu; ili
    zamjenom robe za drugu funkcionalnu robu istih ili boljih tehničkih karakteristika; ili
    ako prodavatelj ne može izvršiti zamjenu robe za drugu, reklamaciju će riješiti izdavanjem dobropisa za neispravnu robu.

7.24 Rješavanje reklamacije odnosi se samo na nedostatke navedene u obrascu za podnošenje reklamacije.

7.25 Za potrebe reklamacije, za otklonjivi nedostatak koji se više puta ponavlja smatra se pojava jednog otklonjivog nedostatka više od dva puta.

7.26 Za potrebe reklamacije, za veći broj različitih otklonjivih nedostataka smatra se pojava više od tri različita otklonjiva nedostatka istovremeno.

7.27 Za potrebe reklamacije, za vrijeme u kojem kupac ne može uredno koristiti robu smatra se vrijeme u kojem nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji kupac zbog nedostataka robe ne može koristiti robu ukupno više od 180 dana.

7.28 Pravo kupca na podnošenje reklamacije za nedostatak robe je iskorišteno nakon što je iskoristio svoje pravo i zatražio od prodavatelja otklanjanje nedostatka robe te, bez obzira na rezultat reklamacije, više nije ovlašten za isti pojedinačni nedostatak (ne nedostatak iste vrste) podnijeti reklamaciju ponovno.

7.29 U slučaju da prodavatelj završi reklamacijski postupak kao obrazloženo odbijanje reklamacije, ali nedostatak proizvoda objektivno postoji i nije otklonjen, kupac može ostvariti svoje pravo na otklanjanje nedostatka robe putem suda.

8 Rješavanje sporova

8.1 Kupac (potrošač) ima pravo obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za zaštitu prava (e-mailom na boodyy@boodyy.hr) ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj riješio njegovu reklamaciju ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava. Ako prodavatelj odbije taj zahtjev ili na njega ne odgovori u roku od 30 dana od dana njegova slanja, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje postupka mirenja tijelu za alternativno rješavanje sporova (u daljnjem tekstu: tijelo ARS) u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova. Tijela ARS su tijela i ovlaštene pravne osobe u skladu s tim Zakonom. Prijedlog može potrošač podnijeti na način određen tim Zakonom.

8.2 Potrošač može podnijeti pritužbu i putem europske platforme za online rješavanje sporova (platforma ODR), koja je dostupna online na http://ec.europa.eu/consumers/odr.

8.3 Alternativno rješavanje sporova može koristiti samo potrošač (fizička osoba) koja prilikom sklapanja i ispunjavanja potrošačkog ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti, zaposlenja ili zanimanja. Alternativno rješavanje sporova ne odnosi se na sporove u kojima vrijednost spora ne prelazi iznos od 20 EUR. Tijelo ARS može od potrošača zahtijevati plaćanje naknade za pokretanje postupka mirenja u maksimalnom iznosu od 5 EUR.

9 Raskid ugovora

9.1 Prodavatelj ima pravo raskinuti ugovor o kupoprodaji zbog rasprodanih zaliha, nedostupnosti robe ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe ugovorene u ugovoru o kupoprodaji prekinuo proizvodnju ili izvršio tako značajne promjene koje su onemogućile ispunjenje obveza prodavatelja koje proizlaze iz ugovora o kupoprodaji ili zbog više sile ili ako, čak i uz ulaganje svih napora koje se od njega mogu razumno očekivati, nije u mogućnosti isporučiti robu kupcu u roku određenom ovim Općim uvjetima poslovanja ili po cijeni koja je navedena u internetskoj trgovini. Prodavatelj je dužan o tome odmah obavijestiti kupca i vratiti mu eventualno uplaćeni predujam za robu ugovorenu u ugovoru o kupoprodaji u roku od 14 dana od obavijesti o raskidu ugovora, uplatom na račun koji je odredio kupac.

9.2 Kupac ima pravo na raskid ugovora o kupoprodaji pod uvjetima propisanima Zakonom o zaštiti potrošača pri prodaji na kućnom pragu i prodaji na daljinu, i to u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Kupac ima pravo u tom roku robu raspakirati i isprobati na način uobičajen prilikom kupnje u klasičnoj trgovini. Isprobati ne znači početi koristiti robu i potom je vratiti prodavatelju. Kupac nema pravo vratiti robu prodavatelju ako ona ima bilo kakve znakove korištenja.

9.3 Slanjem narudžbe prodavatelju kupac potvrđuje da je prodavatelj pravovremeno i uredno ispunio svoje obveze informiranja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača pri prodaji na kućnom pragu i prodaji na daljinu.

9.4 Kupac može raskinuti ugovor u pisanom obliku u skladu s važećim zakonskim propisima ili elektroničkim putem u obliku ispunjenog kontaktnog obrasca.

9.5 Raskid ugovora o kupoprodaji mora sadržavati identifikaciju kupca, broj i datum narudžbe, točnu specifikaciju robe, način na koji prodavatelj treba vratiti već primljeno plaćanje, posebno broj računa i/ili poštansku adresu te razlog raskida ugovora. Istovremeno s raskidom ugovora o kupoprodaji kupac je dužan prodavatelju dostaviti robu zajedno s priborom, uključujući dokumentaciju, upute, jamstveni list, dokaz o plaćanju i slično, u originalnom pakiranju i u obliku osigurane pošiljke.

9.6 U slučaju da kupac raskine ugovor i prodavatelju dostavi robu, prodavatelj će kupcu vratiti već plaćenu kupovnu cijenu za robu navedenu u obvezujućem prihvaćanju narudžbe ili njezin dio u roku od 14 dana od primitka raskida ugovora o kupoprodaji i primitka robe, bezgotovinskom uplatom na račun kupca koji je odredio kupac.

9.7 U slučaju da kupac raskine ugovor i prodavatelju dostavi robu koja je korištena, oštećena ili nepotpuna, prodavatelj ima pravo na naknadu štete u visini troškova popravka robe i dovođenja robe u prvobitno stanje.

9.8 U slučaju važećeg raskida ugovora prodavatelj će kupcu vratiti kupovnu cijenu plaćenu za robu, uključujući troškove koje je kupac imao u vezi s naručivanjem robe, ako kupac zajedno s robom prodavatelju dostavi pisane dokaze o nastalim troškovima koje je kupac imao u vezi s naručivanjem robe. Troškove povrata robe snosi kupac samo u slučaju da je roba u potpunosti odgovarala kvalitativnim zahtjevima i istovremeno nije bila neispravna. Za robu koja u potpunosti odgovara kvalitativnim zahtjevima smatra se roba iste ili slične karakteristike kao što je navedeno u ponudi robe na internetskoj stranici prodavatelja.

9.9 Troškovi koje je kupac imao u vezi s naručivanjem robe smatraju se troškovi za realizaciju narudžbe, posebno cijena telefonskog razgovora kojim je kupac dao prijedlog za sklapanje ugovora o kupoprodaji ili cijena povezivanja kupca na internetsku stranicu prodavatelja tijekom koje je kupac ispunio i poslao obrazac za naručivanje robe na internetskoj stranici ili napisao i poslao e-mail s narudžbom robe u trajanju od 30 minuta.

9.10 U slučaju da kupac ne ispuni neku od obveza, raskid ugovora o kupoprodaji nije važeći i prodavatelj nije dužan vratiti kupcu kupovnu cijenu, a istovremeno ima pravo na naknadu troškova povezanih s slanjem robe natrag kupcu.

9.11 Kupac ne može raskinuti ugovor u slučaju robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe namijenjene isključivo jednom potrošaču ili robe koja se zbog svojih svojstava ne može vratiti.

10 Zaštita osobnih podataka

10.1 Vlasnik internetske trgovine www.boodyy.hr izjavljuje da s osobnim podacima svojih kupaca prikupljenim registracijom prilikom izrade korisničkog računa ili slanjem narudžbe postupa u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka.

Osobni podaci koji se obrađuju uključuju osobne podatke koje je kupac dao prilikom registracije ili slanja narudžbe, a to su ime, prezime, adresa, e-mail adresa i broj telefona. Kupac registracijom ili narudžbom bez prethodne registracije pristaje na obradu i prikupljanje osobnih podataka u bazi podataka internetske trgovine. Internetska trgovina prikuplja podatke radi vođenja evidencije kupaca, slanja naručenih pošiljki, fakturiranja i eventualne reklamacije robe.

Osobni podaci neće biti dostupni trećim stranama niti drugim osobama, osim prijevoznicima koji osiguravaju dostavu pošiljki, a to su Hrvatska pošta d.d. ili drugi vanjski prijevoznik kojeg je odredio kupac za prijevoz naručene robe.

Kupac može svoje osobne podatke promijeniti i ažurirati u odjeljku "Prijava" nakon prijave u internetsku trgovinu. Kupac može otkazati registraciju na temelju pisanog zahtjeva (poslati na adresu: Orstomi s. r. o., Szakkayho 1, 040 01 Košice) ili e-maila (poslati na adresu: boodyy@boodyy.hr), čime će svi njegovi osobni i kontaktni podaci biti izbrisani iz baze podataka internetske trgovine.

Ako kupac smatra da su njegova prava na zaštitu osobnih podataka povrijeđena, može se obratiti Vlasniku internetske trgovine ili iskoristiti neku od mogućnosti navedenih u Zakonu o zaštiti osobnih podataka.

10.2 Podaci prilikom registracije

Kao Naručitelj, prilikom registracije ili narudžbe morate ispuniti podatke za račun koji su potrebni za ispravnu obradu narudžbe (fakturiranje i dostavu). To su sljedeći podaci:

    Ime
    Prezime
    Ulica i kućni broj
    Grad i poštanski broj
    Država
    Telefon
    E-mail

Ako Naručitelj nastupa kao pravna osoba, treba navesti i sljedeće podatke:

    Naziv tvrtke
    OIB
    PDV ID broj / MB

Svi podaci čuvaju se u zaštićenoj bazi podataka na poslužitelju Vlasnika i dostupni su Naručitelju nakon prijave i prilikom sljedeće kupnje. Naručitelj može podatke promijeniti nakon prijave, u skladu s trenutnim podacima.

10.3 Bankovne operacije

Sve trenutno ponuđene vrste elektroničkog bankarstva (plaćanje robe putem interneta) obavljaju se izravno na stranicama banke Naručitelja, koja će Vlasniku dati samo informaciju o uspješnosti ili neuspješnosti plaćanja s imenom ili brojem računa (potrebno za identifikaciju ispravnog plaćanja i, ako je potrebno, za povrat novca). Vlasnik ni u kojem slučaju neće saznati nikakve druge informacije, poput podataka za prijavu ili stanja na računu Naručitelja.

10.4 Stajalište o davanju vaših osobnih podataka

Vaše podatke ne dajemo nikakvim drugim subjektima, osim organizacijama s kojima je suradnja neophodna za ispravnu obradu vaše narudžbe. To su dostavne službe (adresa za dostavu, eventualno broj telefona). Međutim, ti se podaci uvijek daju jednokratno za obradu vaše konkretne narudžbe.

10.5 Naručitelj daje Vlasniku ovu suglasnost na neodređeno vrijeme i može je u bilo kojem trenutku pisanim putem opozvati. Suglasnost prestaje važiti odmah po primitku opoziva suglasnosti od strane Vlasnika.

11 Završne odredbe

11.1 Svi pravni odnosi između Vlasnika i Naručitelja regulirani su zakonskim propisima Republike Hrvatske. U stvarima koje nisu regulirane ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.

11.2 Vlasnik zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta poslovanja. Izmjenjeni uvjeti poslovanja moraju uvijek biti objavljeni na internetskoj stranici Vlasnika u odjeljku "Opći uvjeti poslovanja".

V Košiciach 17.10.2024